Content marketing
Content marketing er i seg selv en kanaluavhengig markedsdisiplin, men handler i bunn og grunn likevel om å kunne utvikle gode kommunikasjonsløsninger i egne og fortjente medier. Aldri har nettsiden, årsrapporten eller facebooksiden deres vært viktigere. Og aldri har det vært viktigere å ha et aktivt forhold til hva kanalene skal brukes til, hvordan de skal brukes og hvorfor akkurat slik.
Content marketing handler altså om å være relevant nok, verdifull nok, konsistent nok og til og med underholdende nok til at målgruppene frivillig oppsøker virksomhetens egne kanaler – enten det er nettsiden, snapchat, kundemagasinet, årsrapporten, bloggen, podcasten, youtube-kanalen eller facebooksiden. Det handler om godt innhold og en gjennomtenkt strategi.
Vi beriker, begeistrer og beveger gjennom historier og kanaler som virker der målgruppene dine er.
Redink har Norges bredeste lag av spesialister – vi skaper strategien, vi bygger historien, vi gir den rekkevidde og respons. Redink har utviklet og drifter noen av Nordens største og mest sammensatte og største content-prosjekter – og ligger helt i tet når det gjelder å eksperimentere og utvikle nye teknikker og virkemidler.
Som markedsdisiplin er content marketing fortsatt i sin spede begynnelse, men i Redink har vi opparbeidet oss solid erfaring – og vi har dokumentasjonen som viser at det virker.